Dobrodošli na Renault Forum Serbia! Da bi ste imali pun pristup forumu potrebno je da se predstavite u delu foruma Novi članovi otvaranjem nove teme i da popunite datum rođenja u Profilu.

Problem sa grejanjem, lose grejanje u kabini

Započeo vozhd, 02.10.2010. - 22:18

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

vozhd

Dakle, prijatelji...

Kao sto napisah u naslovu, imam ovaj problem vec duze vreme. Prethodna zima je bila 'teska' za mene u mom ljubimcu a evo, opet stizu hladni dani. Naime, u mom slucaju, u 'hladnim' danima skala od temperature ne prelazi 30-ak stepeni a grejanje u autu prakticno ne postoji. Leti, temperatura je redovno oko 90 stepeni, ventilator se pali na toj granici, nikad nije prokuvao itd.. Medjutim, kad stignu hladni dani a narocito temperature ispod nule, moja skala od temperature se skoro i ne pomice pa se smrzavam u autu. Kako sam totalni laik za auta, nisam siguran da li temperatura motora direktno utice na toplotu u kabini?! U praznom hodu (leru), temperatura ide do 90. Gradska voznja podigne temperaturu takodje na 90, ali otvoreni put me ubija. Pre par dana sam vozio oko 100 km na otvorenom putu prosecno 80km/h, napolju je bilo 15-ak stepeni ali moja skala nije mnogo skakala (tek oko 30-ak stepeni). Grejanje uzas, naravno. Par ljudi mi je pominjalo termostat, neki su pominjali i termodavac ali bez mehanicara, ne znaci mi to puno.

Da li je neko od vas imao slican problem, sta mi je ciniti itd.. Svaki savet, dobro dosao.
(Renault 19 TXE, 1989, 1720 cm3, benzin)

zid

"Kako sam totalni laik za auta ......"

Rekao bih da imas dve opcije,
1. da nastavis da se smrzavas  :2023:   ili
2. da odvezes kola kod majstora.
:nezna:
Pretpostavaljam da si od prosle zime, kada su se pojavili simptomi bio kod majstora,
mogao si vec resiti problem,
ali sredi ga pre zime svakako.
Toliko od mene, polulaika
Sve najbolje,
Pozdrav

vozhd